eRegistar
Pristup informacijama od javnog interesa
ORGANIZACIONA JEDINICA

Služba za opću upravu

ODSJEK

Odsjek za građanska stanja

DJELATNOST(I)

Građanska stanja

KONTAKT PODACI NADLEŽNOG SLUŽBENIKA

Dženana Mašić, Viši stručni saradnik za pristup informacijama - službenik za informisanje
Telefon: 033 492-309
E-mail: dzenana.masic@novosarajevo.ba

SVRHA ADMINISTRATIVNOG POSTUPKA

Dobijanje informacije od javnog interesa u skladu sa Zakonom o slobodi pristupa informacijama u Federaciji BiH

PRAVNI OSNOV ADMINISTRATIVNOG POSTUPKA
  • Zakon o slobodi pristupa informacijama u Federaciji Bosne i Hercegovine („Službene novine Federacije BiH“, br. 32/01 i 48/11),
  • Zakon o upravnom postupku ("Službene novine Federacije BiH", br. 2/98, 48/99 i 61/22),
  • Uputstvo za provođenje Zakona o slobodi pristupa informacijama u Federaciji Bosne i Hercegovine („Službene novine Federacije BiH“, broj: 57/01) i
  • Uputstvo za postupanje po zahtjevima za pristup informacijama Općine Novo Sarajevo, br. 11-45-5365/21 od 8. 10. 2021. godine i 11-02-1-294/23 od 17. 1. 2023. godine

 

NAKNADA KOJU JE POTREBNO UPLATITI
NAZIV NAKNADEIZNOS NAKNADNE (KM)BROJ RAČUNA ZA UPLATUPOZIV NA BROJ
Administrativna taksa na zahtjevOslobođeno po članu 16. Zakona o slobodi pristupa informacijama u Federaciji Bosne i Hercegovine /SL. Novine FBiH", br. 32/01 i 48/11)--
Troškovi umnožavanja traženih informacija

0,5 KM po stranici (ukoliko informacija prelazi prvih 10 besplatnih stranica) ili

5,00 KM po CD-u

141-196-5320011-288

Primalac: Budžet Općine Novo Sarajevo

Vrsta prihoda: 722611

Općina: 079

 

POTREBNE INFORMACIJE PRI PREDAVANJU ZAHTJEVA
INFORMACIJA
Ime /ime jednog roditelja/ prezime
ili
Naziv pravnog subjekta
Adresa
Kontakt telefon
Datum podnošenja zahtjeva
Potpis podnosioca zahtjeva/Potpis odgovornog lica i pečat za pravna lica 

 

POTREBNA DOKUMENTACIJA
TRAŽENI DOKUMENTINSTITUCIJA KOJA IZDAJE TRAŽENI DOKUMENTFORMA DOSTAVEKOMENTAR
Lični dokument sa fotografijom (ukoliko se zahtjev odnosi na ličnu informaciju)MUPOriginalNa uvid
Rješenje o registraciji pravnog subjektaSud ili druga nadležna institucijaOriginal ili ovjerena kopijaNa uvid 
PunomoćPodnosilacOriginal ili ovjerena kopija-

 

ROK ZA RJEŠAVANJE POTPUNOG PREDMETA (DANI)

15 dana (dva dana za pregled dokumentacije od dana kada službenik za informisanje zaprimi zahtjev u rad)

NAPOMENA

Nakon što nadležne općinske službe dostave potpune informacije koje su tražene zahtjevom, utvrđuje se da li postoje izuzeci od saopštavanja informacija predviđeni Zakonom o slobodi pristupa informacijama u Federaciji Bosne i Hercegovine, te se pristupa izradi rješenja.

PREUZIMANJE OBRASCA NS-OB-166