eRegistar
Komisijski pregled poslovnih prostorija i izdavanje rješenja o ispunjavanju minimalno tehničkih uslova za obavljanje ugostiteljske djelatnosti-PRAVNA LICA
ORGANIZACIONA JEDINICA

Služba za privredu, budžet i finansije

ODSJEK

Odsjek za malu privredu i poslovne prostore

DJELATNOST(I)

Ugostiteljstvo

KONTAKT PODACI NADLEŽNOG SLUŽBENIKA

Berina Kolaković, Stručni savjetnik za pravne poslove iz oblasti male privrede i poslovnih prostora 
Telefon: 033 492-259
E-mail: berina.kolakovic@novosarajevo.ba

SVRHA ADMINISTRATIVNOG POSTUPKA

Komisijski pregled poslovnih prostorija i izdavanje rješenja o ispunjavanju minimalno tehničkih uslova za obavljanje ugostiteljske djelatnosti - PRAVNA LICA

PRAVNI OSNOV ADMINISTRATIVNOG POSTUPKA

Član 200. Zakona o upravnom postupku ("Službene novine Federacije BiH", br. 2/98 ,48/99 i 61/22)  i član 8. Zakona o ugostiteljskoj djelatnosti ("Službene novine Federacije BiH", broj 32/09) i  Pravilnik o razvrstavanju,minimalnim uvjetima i kategorizaciji ugostiteljskih objekata skupine „RESTORANI“, „BAROVI“, „CATERING OBJEKTI“ I „OBJEKTI JEDNOSTAVNIH USLUGA“ ("Službene novine Federacije BiH", broj 40/10)

NAKNADA KOJU JE POTREBNO UPLATITI
NAZIV NAKNADEIZNOS NAKNADNE (KM)BROJ RAČUNA ZA UPLATUPOZIV NA BROJ
Administrativna kantonalna taksa na rješenje1100,00KM

 Uplata na račun:

141 196 53200084 75 

Kod Bosna Bank International 

Vrsta prihoda: kantonalne administrativne takse/722121 općina 079/

Primatelj: Kanton Sarajevo

Naknada za pregled poslovnih prostorija 

 

150,00 KM

Uplata na račun:

141-196-5320011-288

 kod Bosna Bank International d.d.

Vrsta prihoda: 722436,općina 079

Primatelj: Općina Novo Sarajevo 

Svrha: naknada za rad Komisije za pregled poslovnih peostorija (naznačiti naziv ulice i broj

 

 

POTREBNE INFORMACIJE PRI PREDAVANJU ZAHTJEVA
INFORMACIJA
Naziv pravnog lica
Adresa sjedišta
Kontakt telefon/email
Kontakt telefon/email
Adresa poslovnih prostorija
Površina poslovnih prostorija
Tip ugostiteljskog objekta
Djelatnost će se obavljati: tokom cijele godine ili sezonski
Datum podnošenja zahtjeva
Potpis i pečat podnosioca zahtjeva

 

POTREBNA DOKUMENTACIJA
TRAŽENI DOKUMENTINSTITUCIJA KOJA IZDAJE TRAŽENI DOKUMENTFORMA DOSTAVEKOMENTAR
Rješenje o upisu društva u sudski registarNadležni SudOriginal ili ovjerena kopija-
Odluka o osnivanju PJ-podružnicePodnosilacOriginal ili ovjerena kopija-
Obrazac za uposlene /JS 3100/PodnosilacOriginal ili ovjerena kopijaObrasci nisu potrebni ako se firma prvi put registruje
Obavještene o razvrstavanju pravnog lica prema djelatnostiKantonalni ured za statistikuOriginal ili ovjerena kopija-
Uvjerenje o poreskoj registraciji-ID brojPorezna upravaOriginal ili ovjerena kopija-
Dokaz o pravu vlasništva pp/upotrebna dozvola za pp ili zk izvadak/ + ugovor o zakupu ovjeren u  poreznoj upravi ako je pp uzet u zakupPodnosilac Original ili ovjerena kopija-
Stručno mišljenje o zaštiti od bukeOvlaštena institucija Original ili ovjerena kopija-
Zapisnik o pregledu elektroinstalacija/atestiranje elektroinstalacija/ne starije od 3 godineOvlaštena institucije Original ili ovjerena kopija-
Zapisnik o primjenjenim mjerama zaštite od požara/ne starije od 3 godineOvlaštena institucijeOriginal ili ovjerena kopija-
Saglasnost za dimnjak/ventilacioni otvorOvlašteni dimnjačarOriginal ili ovjerena kopija-
PunomoćPodnosilacOriginal ili ovjerena kopijaAko podnosilac zahtjeva nije ovlašteno lice/direktor
Dokaz o plaćenoj naknadi za pregled poslovnih prostorijaPodnosilac Original ili kopija-
Dokaz o uplati administrativne taksePodnosilacOriginal ili kopija-

 

ROK ZA RJEŠAVANJE POTPUNOG PREDMETA (DANI)

15 dana (tri dana za pregled dokumentacije)

PREUZIMANJE OBRASCA NS-OB-246