Utvrđivanje nepostojanje smetnji da se u poslovnim prostorijama obavlja određena djelatnost
ORGANIZACIONA JEDINICA |
Služba za privredu, budžet i finansije |
||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
ODSJEK |
Odsjek za malu privredu i poslovne prostore |
||||||||||||||||||||
DJELATNOST(I) |
Mala privreda |
||||||||||||||||||||
KONTAKT PODACI NADLEŽNOG SLUŽBENIKA |
Berina Kolaković, Stručni savjetnik za pravne poslove iz oblasti male privrede i poslovnih prostora |
||||||||||||||||||||
SVRHA ADMINISTRATIVNOG POSTUPKA |
Svrha je da podnosilac zahtjeva pravno/fizičko lice dobije rješenje kojim se utvrđuje da nema smetnji da se u poslovnim prostorijama obavlja određena djelatnost |
||||||||||||||||||||
PRAVNI OSNOV ADMINISTRATIVNOG POSTUPKA |
Član 200. Zakona o upravnom postupku ("Službene novine Federacije BiH", br. 2/98 ,48/99 i 61/22) i član 5.Odluke o rasporedu namjena u poslovim prostorima na području Općine Novo Sarajevo (”Službene novine Grada Sarajeva“broj 10/90) |
||||||||||||||||||||
NAKNADA KOJU JE POTREBNO UPLATITI |
|
||||||||||||||||||||
POTREBNE INFORMACIJE PRI PREDAVANJU ZAHTJEVA |
|
||||||||||||||||||||
POTREBNA DOKUMENTACIJA |
|
||||||||||||||||||||
ROK ZA RJEŠAVANJE POTPUNOG PREDMETA (DANI) |
7 dana (tri dana za pregled dokumentacije) |
||||||||||||||||||||
PREUZIMANJE OBRASCA | NS-OB-095 |